ibu

Assalamulaikum. Semua duk cerita pasal ‘derhaka’ je. Aku nak share pasal ibu aku.   Ibu akulah ibu dan ayah aku. Ayah aku dah meninggal. Aku masih kecik kot. Waktu tu memang no feelings. Tak tau apa tu ‘kehilangan’. Aku ingat lagi, waktu tu aku tak menangis langsung. Rasa macam takde apa2. Tapi dah besar panjang […]
ibu

Assalamulaikum. Semua duk cerita pasal ‘derhaka’ je. Aku nak share pasal ibu aku.   Ibu akulah ibu dan ayah aku. Ayah aku dah meninggal. Aku masih kecik kot. Waktu tu memang no feelings. Tak tau apa tu ‘kehilangan’. Aku ingat lagi, waktu tu aku tak menangis langsung. Rasa macam takde apa2. Tapi dah besar panjang […]