Tak Tahu Apa Yang Aku Nak

Aku buntu nak teruskan ke tak dengan Andrew ni, sebab kami tak ada masalah apa apa pun sebenarnya.

Anak Derhaka Ke Aku Ni?

Mak aku dengar suara aku lemau, terus dia kata "mama tahu kau ada masalah dengan suami kau tu kan?".

Ujian Yang Telah Diduga

Kadang-kadang saya pernah terfikir. Hidup saya smooth je. Tak ada ujian yang hebat Allah uji saya lagi.

Aku Hamba Yang Berdosa

Hancurnya hati aku bila tengok dia dah bertunang dengan orang lain. Meraung aku seperti orang gila.

Dia Yang Aku Kenal

Bila di sekolah menengah, aku dah tekad dah yang aku akan buat tak kenal je A tu. Lupa terus pasal dia.

Suami Orang

Mulanya aku masih kesian. Aku bodoh, masih kesiankan dia bila dia cerita hal hubungan dia dan isteri dia.

Classmate Pandang Rupa

Bila berselisih naik motor bukannya nak tegur. Berselisih dalam pejabat jabatan pun bukannya nak tegur.