Hidup Hanya Kerana Duit

Hidup Hanya Kerana Duit

Bayangkan lah kerja setiap hari tanpa cuti, cuti pun bila tarikh tertentu saja. Itu pun dalam sebulan mustahil ada, boleh di katakan takada cuti langsung setiap hari.
Ujian Rumahtangga OKU

Ujian Rumahtangga OKU

Tiba sampai ke depan rumah saya, rumah taman teres, fahamlah ada pagar depan rumah semua kan. Saya tak bawa kunci rumah. Mujur pagar depan tak berkunci.
Berpantang Di Rumah Mertua

Berpantang Di Rumah Mertua

Suami saya beria minta saya dan baby pulang sekali dengan dia juga haritu. Masa itu dah tengahari. Saya rasa stress sebab barang satu benda pun tak packing.
“Lelaki Pelangi”

“Lelaki Pelangi”

Jadi kalau dikatakan golongan ini terjebak kerana kurangnya Pendidikan agama, aku bangkang sekeras kerasnya. Kerana aku adalah contoh hidup yang bersuara.
Apakah Pengakhirannya?

Apakah Pengakhirannya?

Baju-baju tu akan disimpan dalam almari bila aku balik dari asrama. Sejak dari itu, aku perasan yang pakaian-pakaian lain aku itu makin lama makin kurang.
G4y Yang Tak Minta Nak Jadi G4y

G4y Yang Tak Minta Nak Jadi G4y

Pakcik faham lelaki g4y ini, nalurinya itu memang beda-beda. Ada yang kuat, ada yang tidak. Ada yang boleh surut dengan berkahwin berkeluarga beranak pinak.
LGBT Yang Tersakiti

LGBT Yang Tersakiti

Tapi bila di IPT, aku dah tahu dan pasti aku ini cenderung pada yang sejenis. Aku mula explore lebih lanjut dalam dunia dosa ini dan memang aku hanyut jauh.
Kotornya Rumah Mak Mertua Aku

Kotornya Rumah Mak Mertua Aku

Saya tak pernah nampak mop di rumah mertua saya berus bilik air pun tak pernah nampak, mungkin mereka tak pernah membuat kerja pembersihan agaknya.
PdPR

PdPR

PdPR ini terlalu banyak kelemahan kalau nak banding dengan kelebihan. Tapi situasi pandemic yang tak berpenghujung ini tak boleh nak buat apa. Hadap sajalah.