Aku Tahu Aku Tak Patut Benci Ayah Aku

Aku Tahu Aku Tak Patut Benci Ayah Aku

Atas alasan sakit, ayah aku tak bergaul dengan jiran-jiran, selalu merungut dan marah-marah kalau aku atau mak ajak keluar beli barang atau pergi berjalan.
Usaha Aku Cari Jodoh

Usaha Aku Cari Jodoh

Aku sebenarnya dari umur 25, aku dah kenal dengan lelaki yang salah. Buang masa buang duit bertahun tahun so aku macam malasnya nak cari jodoh. Penat!
Obses Dengan Kehidupan Artis

Obses Dengan Kehidupan Artis

Nak bertanya soalan, boleh dan dibenarkan, tetapi tengoklah situasi live itu macam mana. Kalau live santai bersama peminat, mungkinlah dibolehkan bertanya.
Racist?

Racist?

Aku pernah saja kena buli waktu sekolah, kena pulau di asrama, sampai tiada seorang pun yang sudi berkawan dengan aku waktu tu. Lone ranger lah katakan.
Cas Aku Mahal Ke?

Cas Aku Mahal Ke?

Bekalkan makanan untuk anak masing-masing, bekalkan baju, peralatan mandi yang cukup. Budak-budak itu masa dihantar awal pagi memang tak mandi lagi.
From Husband To Stranger II

From Husband To Stranger II

Berkenaan unsur sihir, saya ada merujuk kepada beberapa perawat islam & mereka mengatakan kemungkinan besar memang ada gangguan sihir pada kami.
Hai Mak Tiri

Hai Mak Tiri

Kesan negatif poligami ini, ibu tidak sebahagia dulu. Marah dan benci disalurkan pada anak-anak. Ayah mula lepas tangan memimpin. Semuanya harapkan ibu.
Teguran Sayang Buat Sahabat

Teguran Sayang Buat Sahabat

Ye aku pun banyak sangat dosa tapi seboleh bolehnya aku usaha kan juga jaga solat, bukan sebab solat ni wajib saja tapi waktu tu la masa kita dengan Allah swt.
Masalah & Solusi Ketagihan

Masalah & Solusi Ketagihan

Syukur, aku berjaya kurangkan dan adakalanya tidak buat langsung untuk tempoh berbulan yang lama. Aku bersyukur kerana Allah masih menutup aib aku.