Si Janda, Jodoh dan Hiking

Si Janda, Jodoh dan Hiking

Aku meminta maaf aku tak berniat menipunya. Namun, hubungan kami kekal hanya sebagai seorang kawan. Dan aku mendoakan yang terbaik untuk dia
Siapa Yang Patut Terluka?

Siapa Yang Patut Terluka?

Setelah itu, mak mengungkit apa yang berlaku dulu dan sekali lagi minta dilepaskan. Mak juga tidur di bilik berasingan. Saat inilah segala aib mak ayah dihambur
Penat Kenal Lelaki

Penat Kenal Lelaki

Yang ni aku turn off dengan dia sebab dia kata aku kena bekerja lepas berkahwin. Aku tak kisah pun kalau lepas kahwin, aku kena bekerja. Tapi dari cara dia tu
Ini Kisah Aku

Ini Kisah Aku

Segala urusan perkahwinan diuruskan oleh aku, dalam masa yang sama aku juga berusaha untuk mencari pekerjaan kerana aku mempunyai komitmen bank
Solat 4 Waktu

Solat 4 Waktu

Aku cakap baik lembut tak jalan, aku cakap kasar perli pun tak jalan. Aku doa, tapi sekarang dalam doa itu aku dah ubah sikit, aku minta kat Allah kalau dia
Keajaiban Selawat

Keajaiban Selawat

Walaupun saya mulakan selawat ini untuk kemudahan urusan dunia, saya makin jatuh cinta dengan selawat dan saya harap akan terus istiqomah berselawat
Fitnah Akan Sentiasa Ada

Fitnah Akan Sentiasa Ada

Tapi bukti dari hasil tulisan orang atau post orang dari FB yang tak tentu lagi sahih. Dia libatkan orang-orang sekeliling aku pula, sedangkan niat asal aku
Bekas Kasturi Yang Tertutup

Bekas Kasturi Yang Tertutup

Anak-anak mula rasa buah tangan aku, walaupun macam itu, anak-anak tak pernah lebam bila aku pukul, selalunya aku yang lebam bahagian jari sebab