Di Mana Kamu Wahai Anak?

Di Mana Kamu Wahai Anak?

Aku cuba taknak masuk campur hal adik beradik ibuku tapi tiap kali aku cuba bersabar dan mengalah, hatiku dan suamiku sakit. Termasuk hati adik-beradikku.
Persediaan Menempuh Perceraian

Persediaan Menempuh Perceraian

Kena ambil tahu perihal kewangan suami. Contoh, kalau dia ada buat business. You need to at least know his SSM No. Kalau dapat penyata kewangan dia lagi bagus.
Yang Masih Ada Ibubapa

Yang Masih Ada Ibubapa

Kita ini pun menantu, nak tegur lebih-lebih ada yang terus tak beraya nanti. Allah, jika ibu bapa masih ada tapi dah tak tahu nak bahagikan tugas masing-masing.
Pengorbanan Yang Sia-Sia

Pengorbanan Yang Sia-Sia

Bila dia balik, dia moody dengan saya. Saya lagilah moody sebab bukan salah saya kan. Dah lah usaha saya dia tak hargai langsung, tiba-tiba saja nak melenting.
Tips Menghadapi Ibu Mertua

Tips Menghadapi Ibu Mertua

Semua keputusan atas segenap segi kehidupan, bila diceritakan kepada mertua MESTILAH DATANG DARI SUAMI. Kita sentiasa isteri patuh yang hanya ikut saja.
Disebalik Tirai PKRC III

Disebalik Tirai PKRC III

Kes aku, organiser dengan X ini sampai jadi kes besar juga. Sebenarnya kecil tapi dibesar-besarkan sampai nak saman aku. X cakap aku buat tuduhan tak berasas.
Padan Muka Aku

Padan Muka Aku

Alhamdulillah semua nya sempurna untuk aku tapi biasa lah jiwa muda tambahan masa tu umur aku da hampir 30-an jadi macam biasa lah mula rasa nak bersuami.
Haruskah Bercerai? III

Haruskah Bercerai? III

Bila berlembut kata dayus, bila bertegas kata baran. Bila memilih untuk berpisah dikatanya selfish dan bila memilih untuk berpoligami dikatanya tak sedar diri.