Sihir Pemisah Dari Mertua dan Adiknya

Tak tahu nak mula macam mana. Tapi sekarang Aku masih ikhtiar untuk dapatkan rawatan. 7 years berkenalan dengan husband secara PJJ. Alhamdulillah Kami dah berkahwin hujung tahun lepas.

Korang jangan pelik even tahun 2020 ni pun masyarakat kita masih lagi amalkan ilmu2 hitam ni.

Macam Kes Aku, baru baru ni aku tersedar tentang perubahan diri Aku sendiri dan husband walaupun sebenarnya benda ni dah lama. Asyik bergaduh dengan hal yang tak ada motif. Husband plak pentingkan family dia dari Aku.

Kisahnya, aku mula dapat hint yang kakak sepupu anak makcik husband Aku ni berkenan dengan husband Aku. Yes I admit yang husband I is a gentleman and earned his property from family business.

So dekat situ orang boleh respect dia bertanggungjawab. Even dia pernah bagitahu Aku yang cousin dia ni ada hati nak kawin dengan dia. Tapi dia tolak sebab dalamnya cinta dia dekat Aku. Ciri ciri wanita idaman dia ada pada aku dan dia nak Aku jadi ibu pada anak anak dia.

The best part is MIL (Mother in law) Aku pun bersubahat weh. Macam ni, adik dia a.k.a makcik husband Aku ni ada ilmu hitam. Dia dengan mil Aku sama ja perangai memiliki banyak Saka keturunan.

For your inform4tions, Saka ni bukan sekor dua je tau. Bila keturunan ni it is a big family tau.

Ade paklong, pakngah maklang and so on. Maknanya bila korang bvnvh sekor, akan ada yang lain take revenge. Then they sent their Saka and sihir to me a long time ago time i still study.

Ade yang 3 beranak ni buat sendiri, ade yang akak sepupu ni pakat dengan mak dia pergi ambik sihir dari orang luar, ade jugak yang akak sepupu ni pergi buat dengan kawan kawan dia, kejam Kan?

Aku and Saka betina untuk kontrol Aku. Contoh kalau Aku kawin dengan orang lain pun memang benda ni Aku bawak sampai m4ti pun Aku tetap tak tahu

Mengucap panjang aku bila dapat tahu benda ni. Yela Aku ingat family in law ni jenis beragama. Aku pernah gugur pun punca sebab ini lah. Mujur mak bidan tolong recommend suruh pergi berubat. Dokter pun tak boleh sahkan punca Aku gugur sebab apa.

Mertua Aku apa lagi memang salahkan Aku bulat2 la sebab tak pandai jaga kandungan. Husband Aku pun sama.

So perangai dia memang nampak tak ada belas kasihan dekat Aku. Sebabnya mil Aku dah ikat suami Aku dengan ilmu penunduk. Cakap dia je suami Aku kena ikot. Makcik dia pun ada buat benda yang sama macam my mil ni.

Aku tengok sendiri pengalaman berubat. Sebenarnya aku tak suka tengok benda2 halus tapi ustaz cakap Aku ada kelebihan di mana semasa berubat Aku separuh sedar.

Dan aku nampak sendiri semua Jin saka, sihir dan jin2 belaan makcik and mil Aku ni. Dekat badan Aku makcik dia yang letak Saka dia betina.

Dekat husband Aku, mil sendiri yang letak Saka jantan. Alhamdulillah syukur dua dua team ustaz dah islamkan. Mak sendiri buat dekat anak dia.

Allahuakhbar, semua jin2 yang masok dalam badan aku semua mengaku family makcik Aku dan mil ni orang yang tak ada agama.

Terkejut semua orang. Memang diaorang lakukan ibadah macam orang lain. But when you Bela terlampau banyak sangat jin, dari segi logik akal of course akidah you terpesong sebab hidup you bergantung pada Jin bukan Allah SWT.

Nak cerita kisah penderitaan Aku ni banyak sangat. Biarlah Aku share yang umum je. Yang pasti, sejak dari awal perkahwinan memang Aku amalkan ayat pelindung, wirid Dan zikir, baca quran banyak2 as precautions.

So aku dapat tahu dalam umah mil Aku ni ada pelesit dan belalang pelesit belaan mil. And my mil pun sakit2 dah sekarang ni effect daripada belaan dia.

Sebab dulu dia sihat gemuk, skrg tinggal tulang and badan dia abis lebam2 macam tompok2 burn satu badan ok. Silap suami Aku sebab bawak Aku stay rumah mil untuk Jaga dia.

Then mil and belaan dia panas sebab Amal ibadah Aku dan Aku jenis Jaga kebersihan. Sebelom Aku masok rumah tu, kebersihan takyah cakap la.

Memang zero. Orang pantai timur jugak, Aku baru nak tukarkan pandangan masyarakat yang orang pantai timur tak malas. Rupanya betul weh.

Baik korang cari dan selidik betul2 ya tak semua yang pembersih dan tak semua yang malas. Ada yang baik dan tak kisah la orang negeri mana . Asalkan hati baik suci murni tak hitam sudah.

Then sampai hari ni husband Aku tak tahu Aku berubat secara diam diam. Aku cuma yakin dan tawakkal pada Allah SWT untuk kesembuhan Kami berdua.

Bapa mertua Aku pun kena jugak dengan mil. Before kawin lagi diaorang buat. Memang nampak lah ilmu penunduk tu menjadi sebab bapa mertua Aku ni orang yang baik. So kalau ada masa Aku cerita lagi kisah2 pengalaman Aku.

Cuma sekarang doakan Aku suami isteri dibawah lindungan Allah SWT. Banyak kes yang orang luar sihir pasangan Yang dah kawin. Tapi ni lagi berat sebab keluarga sendiri yang buat.

Aku pun tak sangka jodoh Aku dengan keluarga yang perlu diislamkan semula. Sebab semua jin yang masok dalam badan aku semua cakap benda yang sama.

Mil buta huruf, tak pandai baca quran dan lain2. Tapi boleh tengok kehidupan family mil dengan makcik ni memang berterabur.

Masa dalam rawatan tu, Aku dah berjaya hapus 53 ekor jin belaan makcik dia dengan bantuan team ustaz. 4 ke 5 ntah berjaya diislamkan. Siap suggestion dari jin2 yang dah Islam suruh ajar mil dan makcik husband agama Islam.

Tak tahu lah betul ke tak apa yang Jin tu cakap. Abis semua orang tunduk dekat diaorang berdua ni even depan baik belakang orang cakap bukan2 pasal dua adik beradik ni.

So, doakan sis husband kembali pulih seperti orang normal dan doakan mil, makcik dan cousin dia insaf serta kembali pada ajaran Allah SWT.

Aku tak nak balas apa2. Biarlah Allah SWT yang membalasnya. Untuk anda di luar sana. Jangan salahkan diri atau takdir, Allah SWT dah atur dengan siapa jodoh Kita, dengan siapa Kita berjumpa.

Tak ada yang Salah dan tak ada yang betul. Allah SWT jadikan sesuatu untuk tingkatkan Iman Kita kepadanya. Cuma jalani Dan hadapi dengan yakin Lillahitaala.

Tak ada yang lebih berkuasa selain Dari Nya. Ingat. Jangan cepat putus asa, teruskan berjuang demi agama Allah SWT. Doakan saya ya kembali sihat Dan pulih seperti biasa.

– Thia (Bukan nama sebenar)

Hantar confession anda di sini -> https://iiumc.com/submit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *