Anonymous

Sepupu Anak 6

Sepupu Anak 6
Handphone Kak L itu kalau diibaratkan macam orang, dah kena tolak masuk ICU. Teramatlah sangat parah. Skrin handphone tak payah cakaplah memang dah

Bersalin Cara FPP

Bersalin Cara FPP
Sebelum bersalin, kita perlu datang sekurangnya 2 kali pemeriksaan bersama doktor tersebut. Jika doktor tersebut mempunyai urusan lain, akan diganti oleh

Baby Boy

Baby Boy
Kalau saya boleh menentukan jantina anak mungkin saya dah ada anak lelaki sebelum ini..Tapi manakan dapat sebab bukan kerja saya untuk menentukannya.

Cerita Dari Hati

Cerita Dari Hati
Penulisan aku kali ini lebih pada sembang-sembang kosong saja sebenarnya. Nak reply dekat komen, aku tak nak reveal diri aku. Dah ada masa lapang ni kan, aku pun