Berdepan atau Diam

Berdepan Atau Diam

Apabila saya mengetahui perkara ini, saya berasa agak marah sebab saya bagi saya selagi ibu dan bapa saya bersetuju dan wali saya ingin menikahkan saya, tiada
Sembilu Dihati

Sembilu Dihati

Tiada keluarga yang tahu. Sehinggalah aku nekad mengambil keputusan untuk bercerai. Tapi suami enggan melepaskan. Dia bertemu keluargaku di kampung.
Aku dan Adik-adikku

Aku Dan Adik-adikku

Aku pun tinggalkan dia dan masuk kereta, boleh pula si F ni pergi mengadu pada suami dia kata suami aku pulak yang tampar dia? Kemudian, dalam perjalanan ke
Postpartum Depression

Postpartum Depression

Dia tarik muka, dan terus meninggalkan bilik konsultasi tersebut. Isterinya yang menangis daripada awal lagi terpaksa saya pujuk dan menolong dia untuk mengambil
Kawan Aku

Kawan Aku

Pada suatu masa tu,aku ada berminat dengan seorang perempuan tu dan aku berkongsi isi hati aku tu dengan dia tapi apa yang aku dapat ialah response hambar
Aku Lepaskan Harapan Ini

Aku Lepaskan Harapan Ini

Saya mengalami kemurungan sejak 2 tahun sebelum itu, kerana masalah peribadi keluarga saya. Namun saya tak dapat nak beritahu sesiapa kerana saya rasa
Apa Hak Keluarga Arwah

Apa Hak Keluarga Arwah

Lama ke lamaan kami tertanya dan mula mempersoal kan apa hak keluar lelaki setelah mana kami memberi. Daripada ikhlas kami mula mempertikaian pemberian kami
Pengakhiran Dilema Seorang Tunang

Pengakhiran Dilema Seorang Tunang

Sebulan sebelum majlis, saya dah minta dia isi borang nikah. Dia cakap dah isi lah dah hantar kat JAIS lah tapi tak sempat siap hari yang sama lah. Dah lah duit hantaran
Bertamu Ke Tanah Suci

Bertamu Ke Tanah Suci

Terus suami bagi offer dia nak bawa pakej umrah 22 hari 20 malam tapi tak ada makanan. Kena makan sendiri. Harga pun berpatutan. Jarak hotel sekitar 500
error: Alert: Content is protected !!