Yang Bujang dan Sesuatu

Yang Bujang Dan Sesuatu

Mesti pembaca berkata kahwin je la. Orang tu nak menyelamatkan kau dari terus terpesong. Cuba korang berada di situasi kami yang mempunyai nafsu seperti ini
Masalah dan Kehidupan

Masalah Dan Kehidupan

Bila cakap pasal masalah dalam kehidupan, aku rasa kita semua boleh bayangkan satu-satu apa jadi kat hidup masing-masing. Mungkin masa korang baca tulisan ni
Ibuku Remaja Purba

Ibuku Remaja Purba

Aku hanya mampu berdoa semoga Allah ampunkan dosa ibuku, dan memberi kekuatan dan kesabaran di dalam menghadapi ujian ini. Aku anggap ini juga adalah ujian
Maafkan Kami, Rakyat Malaysia!

Maafkan Kami, Rakyat Malaysia!

Sahabat sekalian, tiada siapa yang dapat membantu waktu kita didalam kesusahan. Tak ramai akan sudi menjadi sahabat kita sewaktu didalam kepayahan. Walaupun aku
Akibat Sombong Dengan Allah

Akibat Sombong Dengan Allah

Sehinggalah Allah maha kuasa kantoikan diorang ni berkasih sayang belakang aku. Aku jadi hilang arah dan hilang punca bila suami yang aku percayakan 100% curang
Isteri Yang Lari 2

Isteri Yang Lari II

Ok yang saya wasap suami kat kampung tu, saya duk sekejap je. Saya tak PJJ dgn suami, tapi sebab dah lama tak balik kampung, bulan 9 tahun lepas last balik
Budak Yang Melampau

Budak Yang Melampau

Mak bapak sekarang ni kebanyakannya otak letak kat mana pun tak tau lah. Kebanyakannya, bukan semua. Marah anak sebab anak tak ada adab kang kita yang
Senyuman Paling Indah

Senyuman Paling Indah

Ketika kami sudah besar (kakak-kakak sudah bekerja), ayah masih dengan perangainya. Malah makin teruk pula. Sudah mula memukul bantai mama jika tidak
error: Alert: Content is protected !!