P dan Is

Yang mengejutkan adalah aku turut tersedar yang aku sudah tak boleh komen di mana-mana page lain.

Marwa Mer Punya II

Dulu kelas 8 sampai 5. Kelas sama kawan kelas pun orang sama. Aku nak adapt tu memang ambil masa.

Apa Yang Harus Aku Buat?

Masa kecil, aku dah merasa pengalaman sembunyi daripada Ah Long. Ah Long datang ke rumah minta duit.

Perangkap Cinta

Dia berkawan tanpa tahu muka aku. Dia kata dia chat dengan aku seorang saja. Sebab aku je layan dia.

Aku Lelaki Gemuk III

Dia sendiri cakap tu rumah mak saya. Saya sewa di sini. Tak tingal sana. Aku angguk je lah malas nak tanya.

Aku Si Penakut @ Pemalu

Bila aku bersifat begini sangat susah untuk aku mencari pekerjaan baik dari media sosial atau kabel kerja.

Delulu Bertemu Delulu

Di pejabat, Kathy sering menggambarkan dan menceritakan kebahagiaan dia dan Az pada semua.