Fobia kucing

Tq admin sbb approve.
Nak cerita sikit. Aku ni cukup allergic betul dgn kucing. Asal nampak kucing lalu sebelah ja hati dah 'dup dap dup dap'..dlm otak duk terfikir macam2 kemungkinan..haha..tapi serious weh..tak tipu..jantung macam nak luruh ja..nak tengok dari jauh ok ja..suka tengok sebab comel..tapi bila dekat, menjerit tak sudah..huhu..
Nak dijadikan cerita, roomate aku ada bela seekor, nama dia C..aku ok je la asalkn kucing tu tak msuk compartment aku..tapi setiap kali nak keluar bilik ja mesti perasaan takut tu menjelma..pernah 1 pagi tu, aku bangun nak pegi mandi, dengan jalan sambil mamai2 tu, tetiba si C terjah tak bagi salam..memang melompat la aku kt situ..main acah2 plak tu..bila aku jalan, dia jalan..aku lari mmg dia kejar aku la..rasa nk nangis je dlm toilet masa tu ??
Sekarang ni, aku rsa si C dh bwk geng dh..soh attack aku..si T (kwn si C) pun dah pandai dah..asal nampak aku ja terus nak kaco..??
Apa nak buat ek..camna nak bagi hilang fobia dgn makhluk Allah yg comel tu?

– Fobiadarikecil

CREATE A POST

What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *